Funkcje aplikacji IKO

Bezpieczeństwo i logowanie
Przelewy i płatności
Konta
- Otwarta bankowość
- Wniosek o otwarcie konta
- Wniosek o otwarcie konta firmowego
- Wniosek o konto oszczędnościowe
- Kantor online
- Kantor online dla firm
- Wniosek o konto walutowe
- Wniosek o konto firmowe i rejestracja firmy w CEIDG
Pożyczki i kredyty
- Wniosek o pożyczkę gotówkową
- Wniosek o pożyczkę konsolidacyjną
- Wniosek o debet na koncie
- Wniosek o limit odnawialny lub podwyższenie
- Wniosek o pożyczkę lub kredyt obrotowy dla firm
Usługi i zakupy
Szczegółowy wykaz funkcji aplikacji IKO
Android/Huawei iOS Rachunki i przelewy
open banking / otwarta bankowość
(możesz podpiąć konta z innych banków do aplikacji IKO - więcej)
tak tak przeglądanie szczegółów rachunku tak tak historia transakcji tak tak wniosek o Debet na koncie tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) wniosek o limit odnawialny tak (nie dotyczy klientów firmowych i klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów firmowych i klientów Inteligo) przelew na rachunek własny tak tak przelew na inny rachunek tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
(również jako przelew natychmiastowy)
przelew podatkowy tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
tak
przelew do odbiorców zdefiniowanych tak tak przelew zagraniczny tak tak przelew na telefon tak tak przelew z karty kredytowej tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) przelew na podstawie danych zeskanowanych z faktury "Zeskanuj i zapłać" tak (faktura lub kod QR na fakturze) tak (faktura lub kod QR na fakturze) Pomagaj z nami i Fundacją PKO Banku Polskiego tak tak generowanie potwierdzenia przelewu w aplikacji i przekazywanie go w formie PDF jako załącznik tak tak wyświetlanie operacji niezrealizowanych tak tak generowanie kodu QR z danymi do przelewu tak tak prośba o przelew tak tak doładowanie telefonu tak tak spis odbiorców zdefiniowanych tak tak zlecenia stałe tak (podgląd, dodawanie, dopłacanie) tak (podgląd, dodawanie, dopłacanie) serie przelewów tak tak odbieranie i nadawanie przekazów Western Union tak (w PLN, nie dotyczy klientów Inteligo) tak (w PLN, nie dotyczy klientów Inteligo) zmiana nazw kont tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) otwieranie konta indywidualnego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) rejestracja firmy przez internet
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) otwieranie konta walutowego tak (dla klientów indywidualnych PKO Banku Polskiego, nie dotyczy klientów Inteligo) tak (dla klientów indywidualnych PKO Banku Polskiego, nie dotyczy klientów Inteligo) otwieranie konta pomocniczego do firmowego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) otwieranie konta oszczędnościowego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) wniosek o limit odnawialny tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) Płatności
płatności zbliżeniowe telefonem (NFC) tak (nie dotyczy klientów firmowych, z wyjątkiem kart dla klientów korporacyjnych) - kod BLIK wyświetlanie aktualnego kodu BLIK / generowanie nowego kodu BLIK w aplikacji IKO wyświetlanie aktualnego kodu BLIK / generowanie nowego kodu BLIK w aplikacji IKO kopiowanie kodu BLIK do schowka telefonu tak (poprzez dłuższe przytrzymanie kodu BLIK) tak (poprzez dłuższe przytrzymanie kodu BLIK) czeki BLIK tworzenie, wyświetlanie, zapisywanie i przekazywanie czeku BLIK tworzenie, wyświetlanie, zapisywanie i przekazywanie czeku BLIK nadanie kodu PIN do czeków BLIK brak (obsługa tylko w iPKO.pl) brak (obsługa tylko w iPKO.pl) płatności w punktach handlowo-usługowych akceptujących BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK płatności w sklepach internetowych akceptujących BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK płatności w sklepach internetowych akceptujących BLIK - zakupy bez kodu BLIK tak tak wypłaty z bankomatów aplikacją IKO przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK wpłaty we wpłatomatach aplikacją IKO przy użyciu kodu BLIK przy użyciu kodu BLIK tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Karty debetowe i karty kredytowe
przeglądanie szczegółów kart tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) informacja o kwocie transakcji potrzebnych do zwolnienia z opłaty za kartę tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) aktywacja karty tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) wniosek o kartę zwykłą lub naklejkę do konta tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) wniosek o nową kartę kredytową tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) zmiana karty lub limitu kredytowego karty kredytowej tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) przelew z karty kredytowej tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) spłata limitu karty kredytowej tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) nadawanie/zmiana PIN kart debetowych i kredytowych tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) zmiana limitów dziennych kart debetowych i kredytowych tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) czasowa blokada kart tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) zastrzeganie kart tak (dla klienta indywidualnego)
tak (dla klienta indywidualnego) włączenie funkcji wielowalutowej tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych)
tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) zmiana wizerunku kart debetowych tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych)
- Kredyty
przeglądanie szczegółów i harmonogramów posiadanych kredytów
tak (dla klienta indywidualnego)
tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego)
tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego) tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego)
tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) zmiana nazw kredytów
tak (nie dotyczy klientów Inteligo)
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego
tak
tak Oszczędzanie
otwieranie lokat (i zamykanie) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) podgląd szczegółów lokaty i zmiana nazwy tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) autooszczędzanie tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (dla klienta Inteligo) Inwestycje Biuro Maklerskie PKO Banku Polskiego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Fundusze tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Złoto Mennicy Polskiej tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Ubezpieczenia podgląd posiadanych ubezpieczeń tak tak zakup ubezpieczenia podróżnego tak tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak tak (nie dotyczy klientów Inteligo) zakup ubezpieczenia komunikacyjnego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) zakup ubezpieczenia dziecka tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) zakup ubezpieczenia PKO DOM, przegląd szczegółów ubezpieczenia i zmiana parametrów polisy tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Usługi i zakupy Telemedycyna i Telemedycyna + tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Bezpiecznie w Internecie tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Bezpieczny Ekran tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Kody Legimi tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Inne
IKO bez konta tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) mobilna autoryzacja tak tak asystent głosowy tak tak zmiana danych kontaktowych tak nie dyspozycje tak tak logowanie PIN lub biometryczne (odciskiem palca) na wybranych telefonach PIN lub Touch ID lub Face ID (na wybranych telefonach) 3D Touch nie tak zmiana PIN do aplikacji tak tak kantor tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) kantor online dla firm tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) kursy walut tak tak mapa bankomaty i oddziały PKO Banku Polskiego, punkty handlowo-usługowe akceptujące transakcje przy użyciu BLIK bankomaty i oddziały PKO Banku Polskiego, punkty handlowo-usługowe akceptujące transakcje przy użyciu BLIK bilety komunikacji miejskiej tak tak opłaty parkingowe tak - opłata za autostrady tak tak dane kontaktowe do banku tak tak aktywacja aplikacji IKO z możliwością nadania hasła do serwisu internetowego
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak tak polecanie aplikacji IKO
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - tak tak weryfikacja tożsamości pracownika banku
tak tak wyszukiwarka funkcji
tak tak Personalizacja i ustawienia wybór ulubionych funkcji na ekranie startowym tak tak wyświetlanie salda przed logowaniem do IKO tak tak tryb ciemny / dark mode tak tak wyświetlanie kodu BLIK przed logowaniem do IKO tak tak przestawianie kolejności kafli na ekranie głównym tak tak wersje językowe polski / angielski / ukraiński / rosyjski polski / angielski / ukraiński / rosyjski powiadomienia push tak tak zmiana korespondencji z papierowej na elektroniczną tak tak zmiana adresu korespondencyjnego i dokumentu tożsamości tak tak