Funkcje aplikacji IKO
Jak obsługiwać bank w telefonie? ↓

Obsługa IKO
Przelewy i płatności
Karty
Pożyczki i kredyty
Szczegółowy wykaz funkcji aplikacji IKO
Android/Huawei iOS Windows Phone Rachunki i przelewy
open banking / otwarta bankowość
(możesz podpiąć konta z innych banków do aplikacji IKO - więcej)
tak tak - przeglądanie szczegółów rachunku tak tak tak historia transakcji tak tak tak wniosek o Debet na koncie tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) wniosek o limit odnawialny tak (nie dotyczy klientów firmowych i klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów firmowych i klientów Inteligo) - przelew na rachunek własny tak tak tak przelew na inny rachunek tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
(również jako przelew natychmiastowy)
przelew podatkowy tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
(również jako przelew natychmiastowy)
tak
(również jako przelew natychmiastowy)
przelew do odbiorców zdefiniowanych tak tak tak przelew zagraniczny tak tak tak przelew na telefon tak tak tak przelew z karty kredytowej tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) przelew na podstawie danych zeskanowanych z faktury "Zeskanuj i zapłać" tak (faktura lub kod QR na fakturze) tak (faktura lub kod QR na fakturze) tak (kod QR na fakturze) Pomagaj z nami i Fundacją PKO Banku Polskiego tak tak - generowanie potwierdzenia przelewu w aplikacji i przekazywanie go w formie PDF jako załącznik tak tak tak wyświetlanie operacji niezrealizowanych tak tak tak generowanie kodu QR z danymi do przelewu tak tak tak prośba o przelew tak tak tak doładowanie telefonu tak tak tak spis odbiorców zdefiniowanych tak tak tak zlecenia stałe tak (podgląd, dodawanie, dopłacanie) tak (podgląd, dodawanie, dopłacanie) tak (podgląd, dodawanie, dopłacanie) serie przelewów tak tak tak odbieranie przekazów Western Union tak (w PLN, nie dotyczy klientów Inteligo) tak (w PLN, nie dotyczy klientów Inteligo) tak (w PLN, nie dotyczy klientów Inteligo) zmiana nazw kont tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) otwieranie konta indywidualnegoe tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - rejestracja firmy przez internet
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - otwieranie konta walutowego tak (dla klientów indywidualnych PKO Banku Polskiego, nie dotyczy klientów Inteligo) tak (dla klientów indywidualnych PKO Banku Polskiego, nie dotyczy klientów Inteligo) - otwieranie konta oszczędnościowego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - wniosek o limit odnawialny tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) - Płatności
płatności zbliżeniowe telefonem (NFC) tak (nie dotyczy klientów firmowych, z wyjątkiem kart dla klientów korporacyjnych) - - kod BLIK wyświetlanie aktualnego kodu BLIK / generowanie nowego kodu BLIK w aplikacji IKO wyświetlanie aktualnego kodu BLIK / generowanie nowego kodu BLIK w aplikacji IKO wyświetlanie aktualnego kodu BLIK / generowanie nowego kodu BLIK w aplikacji IKO kopiowanie kodu BLIK do schowka telefonu tak (poprzez dłuższe przytrzymanie kodu BLIK) tak (poprzez dłuższe przytrzymanie kodu BLIK) tak (poprzez dłuższe przytrzymanie kodu BLIK) czeki BLIK tworzenie, wyświetlanie, zapisywanie i przekazywanie czeku BLIK tworzenie, wyświetlanie, zapisywanie i przekazywanie czeku BLIK tworzenie, wyświetlanie, zapisywanie i przekazywanie czeku BLIK nadanie kodu PIN do czeków BLIK brak (obsługa tylko w iPKO.pl) brak (obsługa tylko w iPKO.pl) brak (obsługa tylko w iPKO.pl) płatności w punktach handlowo-usługowych akceptujących BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK płatności w sklepach internetowych akceptujących BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK płatności w sklepach internetowych akceptujących BLIK - zakupy bez kodu BLIK tak tak - wypłaty z bankomatów aplikacją IKO przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK przy użyciu kodu BLIK / czeku BLIK wpłaty we wpłatomatach aplikacją IKO przy użyciu kodu BLIK przy użyciu kodu BLIK przy użyciu kodu BLIK Karty debetowe i karty kredytowe
przeglądanie szczegółów kart tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) informacja o kwocie transakcji potrzebnych do zwolnienia z opłaty za kartę tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) - aktywacja karty tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) - wniosek o kartę zwykłą lub naklejkę do konta tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) - wniosek o nową kartę kredytową tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) - zmiana karty lub limitu kredytowego karty kredytowej tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) - przelew z karty kredytowej tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) spłata limitu karty kredytowej tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) nadawanie/zmiana PIN kart debetowych i kredytowych tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) zmiana limitów dziennych kart debetowych i kredytowych tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) czasowa blokada kart tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) zastrzeganie kart tak (dla klienta indywidualnego)
tak (dla klienta indywidualnego) możliwość szybkiego wyboru numeru telefonu włączenie funkcji wielowalutowej tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych)
tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych) - zmiana wizerunku kart debetowych tak (nie dotyczy klientów Inteligo i klientów firmowych)
- - Kredyty
przeglądanie szczegółów i harmonogramów posiadanych kredytów
tak (dla klienta indywidualnego)
tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego)
tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego) tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego) tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego)
tak (dla klienta indywidualnego PKO Banku Polskiego) - zmiana nazw kredytów
tak (nie dotyczy klientów Inteligo)
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) Lokaty
otwieranie lokat tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) zamykanie lokat tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) podgląd szczegółów lokaty tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) zmiana nazw lokat tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (dla klienta indywidualnego) tak (dla klienta indywidualnego) Ubezpieczenia podgląd posiadanych ubezpieczeń tak tak - zakup ubezpieczenia podróżnego tak tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - zakup ubezpieczenia komunikacyjnego tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - zakup ubezpieczenia dziecka tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - Inne
mobilna autoryzacja tak tak - asystent głosowy tak tak - zmiana danych kontaktowych tak nie dyspozycje tak tak logowanie PIN lub biometryczne (odciskiem palca) na wybranych telefonach PIN lub Touch ID lub Face ID (na wybranych telefonach) PIN 3D Touch nie tak - zmiana PIN do aplikacji tak tak tak kantor tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - kursy walut tak tak tak mapa bankomaty i oddziały PKO Banku Polskiego, punkty handlowo-usługowe akceptujące transakcje przy użyciu BLIK bankomaty i oddziały PKO Banku Polskiego, punkty handlowo-usługowe akceptujące transakcje przy użyciu BLIK bankomaty i oddziały PKO Banku Polskiego, punkty handlowo-usługowe akceptujące transakcje przy użyciu BLIK bilety komunikacji miejskiej tak tak - opłaty parkingowe tak - - opłata za autostrady tak tak - dane kontaktowe do banku tak tak tak aktywacja aplikacji IKO z możliwością nadania hasła do serwisu internetowego
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - tak (nie dotyczy klientów Inteligo) tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - tak tak - polecanie aplikacji IKO
tak (nie dotyczy klientów Inteligo) - - tak tak - Personalizacja i ustawienia zapisywanie ustawień aplikacji tak tak - wyświetlanie salda przed logowaniem do IKO tak tak tak wyświetlanie kodu BLIK przed logowaniem do IKO tak tak tak przestawianie kolejności kafli na ekranie głównym tak tak tak przycisk skrótów możliwość ustawienia skrótów do ulubionych funkcji na ekranie głównym możliwość ustawienia skrótów do ulubionych funkcji na ekranie głównym dodatkowa zakładka w menu wersje językowe polski / angielski / ukraiński / rosyjski polski / angielski / ukraiński / rosyjski polski / angielski powiadomienia push tak tak tak