Twoje dane kontaktowe w banku
- Sprawdź w aplikacji IKO, czy Twoje dane podane w banku są aktualne
- Niektóre dane, np. PESEL, nr dokumentu tożsamości, nr telefonu, ze względów bezpieczeństwa prezentujemy w formie zamaskowanej. Żeby zobaczyć te dane, wystarczy podać PIN do aplikacji
- Teraz w aplikacji IKO możesz zmienić swój adres e-mail oraz włączyć albo wyłączyć zgodę marketingową
- Jeżeli zechcesz zmodyfikować inne dane, zaloguj się do serwisu internetowego iPKO
Jak sprawdzić swoje dane w IKO?
Przejdź do swojego profilu w lewym górnym roku ekranu i kliknij Moje dane

- Dlaczego warto mieć aktualne dane w banku?
Tylko w ten sposób możesz korzystać ze wszystkich możliwości swojego konta, a my możemy w pełni zadbać o bezpieczeństwo Twoich finansów. - Po co nam Twój dokument tożsamości?
Gdy możemy potwierdzić Twoją tożsamość, Ty zyskujesz możliwość podpisywania z nami umów online oraz telefonicznie, bez wychodzenia z domu. - Dlaczego warto mieć aktualny adres e-mail w danych banku?
Na ten adres możemy wysyłać Ci: o Historię transakcji z konta i informacje o obsłudze Twoich produktów o Oferty promocyjne o Powiadomienia o zdarzeniach, które możesz włączyć lub wyłączyć w serwisie internetowym iPKO o Odpowiedzi na Twoje pytania i reklamacje. - Dlaczego warto włączyć zgody marketingowe?
Możesz wtedy otrzymywać od nas informacje o najnowszych ofertach i usługach oraz brać udział w naszych konkursach i promocjach z nagrodami.
Więcej o Twoich danych w banku
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych
- Dlaczego warto mieć aktualne dane w banku?