Mobilna autoryzacja
- Wszystkie operacje zatwierdzasz jednym kliknięciem w swojej aplikacji mobilnej IKO (np. przelew, złożenie wniosku czy zmianę ustawień)
- Nie musisz pamiętać o karcie kodów jednorazowych i szukać jej do każdej autoryzacji
- Nie musisz przepisywać kodów z wiadomości SMS

Jak ustawić mobilną autoryzację w aplikacji IKO?
1. Rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Narzędzia autoryzacyjne.
2. Kliknij Aplikacja IKO i wybierz urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji (telefon, na którym masz swoje IKO).
3. Kliknij Zatwierdź, a następnie podaj kod z dotychczasowej metody autoryzacji (kod SMS lub kod z karty kodów jednorazowych).Jak włączyć mobilną autoryzację w serwisie iPKO?
- Przejdź do Ustawień → Autoryzacji → Zmień narzędzie autoryzacyjne.
- Jako narzędzie autoryzacyjne wybierz Aplikację mobilną IKO. Możesz też dodatkowo włączyć zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego iPKO w IKO (tzw. dwuetapowa weryfikacja). Następnie kliknij Dalej.
- Wybierz urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji, a następnie podaj kod z dotychczasowej autoryzacji (kod SMS lub z karty kodów jednorazowych).
- Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.
Jak włączyć mobilną autoryzację w serwisie Inteligo?
- Wejdź w Dane i ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zmień narzędzie autoryzacyjne.
- Jako narzędzie autoryzacyjne wybierz Aplikację mobilną IKO. Możesz też dodatkowo włączyć zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego iPKO w IKO (tzw. dwuetapowa weryfikacja) i kliknij Dalej.
- Wybierz urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji, a następnie podaj kod z dotychczasowej autoryzacji (kod SMS lub kod z karty kodów jednorazowych).
- Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.
Jak zmienić telefon, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji?
- Na telefonie, którego teraz używasz do mobilnej autoryzacji, przejdź do IKO, rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Narzędzia autoryzacyjne.
- Kliknij Aplikacja IKO i wybierz nowe urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji.
- Kliknij Zatwierdź i przepisz 6-cyfrowy kod lub zeskanuj kod QR pomiędzy zmienianymi urządzeniami.
Masz zablokowaną mobilną autoryzację?
- Zadzwoń na naszą infolinię 800 302 302 (dla klientów Inteligo 800 121 121) i zaloguj się do serwisu telefonicznego (jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu telefonicznego, utworzysz je w serwisie iPKO, Inteligo lub pomoże Ci w tym nasz konsultant).
- Wybierz 0, przez co połączysz się z konsultantem, który aktywuje Twoje kody SMS*. Dzięki nim zatwierdzisz ustawienie mobilnej autoryzacji.
- Włącz mobilną autoryzację w serwisie internetowy iPKO, Inteligo lub od razu w aplikacji mobilnej IKO zgodnie z instrukcjami powyżej.
Odzyskiwanie mobilnej autoryzacji
Jeżeli korzystasz z mobilnej autoryzacji i usuniesz IKO, bez wcześniejszej zmiany narzędzia autoryzacji - możesz ponownie aktywować IKO dotychczasowym PIN-em do aplikacji i zmienić narzędzie autoryzacji.
Jak potwierdzać operacje w iPKO?
Jak potwierdzać operacje w Inteligo?
Jak korzystać z dwuetapowego logowania do bankowości elektronicznej?
Jak włączyć dwuetapowe logowanie w iPKO?
Jak logować się dwuetapowo do serwisu iPKO?
Jak włączyć dwuetapowe logowanie w Inteligo?
Jak logować się dwuetapowo do serwisu Inteligo?
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych