×

Mobilna autoryzacja

Potwierdzanie operacji w aplikacji mobilnej IKO, również dla operacji, które zlecasz w serwisie internetowym iPKO lub na infolinii w ramach usługi bankowości telefonicznej. Wystarczy, że potwierdzisz operację kodem PIN w swojej aplikacji IKO.

 


Masz zablokowaną mobilną autoryzację? Sprawdź, co zrobić

Wystarczy, że zadzwonisz na naszą infolinię: 800 302 302. Nasz konsultant aktywuje Ci kody SMS, dzięki czemu odzyskasz możliwość potwierdzania operacji. Jeżeli korzystałeś z dwustopniowego logowania do serwisu iPKO, po włączeniu kodów SMS ta opcja przestanie być aktywna. Z włączonymi kodami SMS możesz już samodzielnie ponownie włączyć mobilną autoryzację.

W czasie rozmowy poprosimy Cię o podanie hasła telefonicznego. Jeżeli go nie pamiętasz, możesz je nadać w czasie rozmowy.


×