Zeskanuj i zapłać
Jeśli otrzymujesz faktury bądź inne druki wpłaty, nie musisz ręcznie przepisywać danych do przelewu Aplikacja rozpozna tekst i przeniesie go do formularza przelewu, jeśli:
- zrobisz zdjęcie fakturze (lub pobierzesz je z galerii zdjęć na telefonie/w chmurze) lub
- zeskanujesz kod QR znajdujący się na fakturze.

Jak zeskanować fakturę aplikacją IKO i zlecić przelew?
- Zaloguj się do aplikacji IKO, wejdź w Płatności na pasku nawigacyjnym aplikacji, a następnie kliknij ikonę funkcji Zeskanuj i zapłać.
- Aplikacja uruchomi aparat w Twoim telefonie w celu zrobienia zdjęcia fakturze.
- Jeśli masz zapisaną fakturę jako plik graficzny na swoim telefonie, po kliknięciu ww. opcji wybierz ikonkę albumu zdjęć (prawy dolny róg ekranu).
- Aplikacja zeskanuje tekst i wypełni dane przelewu w aplikacji IKO (W czasie przetwarzania zdjęcia można korzystać z innych funkcji aplikacji IKO).
- Otrzymasz powiadomienie, że formularz przelewu jest gotowy.
- Gdy sprawdzisz poprawność danych, potwierdź przelew wpisując kod PIN do aplikacji.
Jak zeskanować kod QR aplikacją IKO i zlecić przelew?
- Zaloguj się do aplikacji IKO, wejdź w Płatności na pasku nawigacyjnym aplikacji, a następnie kliknij ikonę funkcji Zeskanuj i zapłać.
- Wybierz zakładkę z opcją Skanuj kod QR.
- Aplikacja aktywuje aparat w Twoim telefonie w celu zrobienia zdjęcia fakturze.
- Jeśli masz zapisaną fakturę jako plik graficzny na swoim telefonie, po kliknięciu ww. opcji wybierz ikonkę albumu zdjęć (prawy dolny róg ekranu).
- Aplikacja zeskanuje kod QR i wypełni dane przelewu w aplikacji IKO.
- Gdy sprawdzisz poprawność danych, potwierdź przelew wpisując kod PIN do aplikacji.
Zobacz tematy pomocy dotyczące aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem: