×

Zweryfikuj pracownika banku

Masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie doradca/konsultant z banku?

W aplikacji IKO możesz zweryfikować jego tożsamość i bezpiecznie kontynuować rozmowę. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą.

Jak zweryfikować pracownika w aplikacji IKO?

  1. Podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedz, że chcesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji IKO.
  2. Po chwili dostaniesz powiadomienie push w aplikacji z jego danymi.
  3. Poproś pracownika o imię, nazwisko, jego stanowisko oraz miejsce, z którego dzwoni. Jeśli dane są poprawne, potwierdź je w aplikacji i kontynuuj rozmowę.

Jeśli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne danerozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 302 302. 

×