Otwórz konto w aplikacji IKO
Pobierz i uruchom aplikację IKO – konto otworzysz online przez wideoweryfikację1
Wideoweryfikacja, czyli konto na selfie
- Konto otworzysz w ok. 15 minut bez wychodzenia z domu
- Umowę podpiszesz online – weryfikujemy Twoją tożsamość za pomocą zdjęcia dowodu osobistego i twarzy
- Po podpisaniu umowy masz od razu dostęp m.in. do: płatności i wypłat BLIK oraz przelewów krajowych
- Niektóre funkcje konta ze względów bezpieczeństwa wymagają dodatkowego potwierdzenia tożsamości w oddziale banku

Jakie konta możesz wygodnie otworzyć na selfie w aplikacji IKO?
Jak otworzyć konto na selfie?
1. Pobierz i uruchom aplikację IKO, a następnie wybierz „Otwórz konto na selfie”.
2. Podaj dane kontaktowe oraz udziel zgody na wykorzystanie wizerunku podczas wideoweryfikacji, a następnie wybierz konto dla siebie i, jeżeli chcesz, zamów kartę płatniczą.
3. Zrób zdjęcia dowodu oraz twarzy, sprawdź poprawność danych, wskaż adres zamieszkania, zaakceptuj oświadczenia i złóż wniosek.
Co dalej?
- W wiadomości e-mail od banku znajdziesz dane do logowania do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Hasło do pierwszego logowania prześlemy SMS-em.
- Po pierwszym zalogowaniu do serwisu internetowego iPKO poprosimy Cię o nadanie swojego hasła, a po pierwszym zalogowaniu do aplikacji mobilnej IKO: o nadanie PIN-u.
- Niektóre funkcje np. e-urząd będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w oddziale.
Zobacz tematy pomocy dotyczące aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem:
1 Od momentu podpisania umowy online przez klienta do czasu okazania dokumentu tożsamości w oddziale, klient może korzystać z konta w ograniczonym trybie, tj.:
- dzienny limit transakcji do rachunku wynosi 10 000,00 PLN (nie można go zmienić)
- brak możliwości zarządzania limitami karty debetowej wydanej do tego rachunku
- brak możliwości korzystania z e-urzędu i całej funkcjonalności administracji państwowej np.: złożenia wniosku 500+
- brak możliwości zamówienia więcej niż jedną kartę debetową do rachunku, z wyjątkiem zastrzeżenia i jednoczesnego zamówienia kolejnej karty
- brak możliwości zmiany limitów dla aplikacji IKO.