Zadzwoń do nas z aplikacji IKO

Chcesz skorzystać z automatycznego serwisu telefonicznego lub potrzebujesz porozmawiać z naszym konsultantem? Zadzwoń bezpośrednio z aplikacji IKO:

 

  • Nie musisz podawać swojego numeru klienta ani hasła telefonicznego. Gdy logujesz się do aplikacji, potwierdzasz swoją tożsamość
  • Z automatycznym serwisem telefonicznym (IVR) samodzielnie załatwisz swoje sprawy bankowe na klawiaturze telefonu. W każdym momencie możesz się też połączyć z naszym konsultantem

Jak połączyć się z infolinią z aplikacji IKO?

  • 1
    W aplikacji IKO wybierz kolejno: Więcej → Pozostałe → Kontakt → Infolinia
  • 2
    Połączysz się z numerem:
    • 800 124 365 – w kraju  ? Bez opłat dla numerów krajowych w Polsce – w pozostałych przypadkach opłata zgodna ze stawką operatora.
    • +48 81 535 60 09** – za granicą  ? Opłata zgodna ze stawką operatora

    Więcej o infolinii