Zadzwoń na infolinię z aplikacji mobilnej IKO
Chcesz skorzystać z serwisu telefonicznego (IVR) lub potrzebujesz pomocy naszego konsultanta? Wystarczy, że zadzwonisz prosto z IKO, bez podawania swojego numeru klienta i hasła telefonicznego.
- Nie musisz podawać swojego numeru klienta ani hasła telefonicznego. Logowanie do aplikacji potwierdza Twoją tożsamość.
- Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) daje Ci możliwość załatwienia swoich bankowych spraw samodzielnie, na klawiaturze telefonu. Za każdym razem możesz połączyć się z naszym konsultantem.
Jak połączyć się z infolinią przez aplikację IKO?
Wystarczy, że po zalogowaniu wybierzesz kolejno: ··· Więcej → Pozostałe → Kontakt → Infolinia
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych
