Zmiana hasła do serwisu internetowego iPKO i serwisu telefonicznego
Sprawdź prosty sposób na zmianę hasła do swojego serwisu telefonicznego lub serwisu internetowego iPKO.

Jak zmienić hasło do serwisu internetowego iPKO?
1. W IKO rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Zmiana hasła do iPKO.
2. Sprawdź, czy numer, na który wyślemy Ci hasło tymczasowe, jest poprawny i przejdź do Zmień hasło do iPKO. Potwierdź zmianę PIN-em do aplikacji.
3. Na stronie logowania do serwisu iPKO podaj swój numer klienta lub przyjazny login.
4. Wyślemy Ci SMS z hasłem tymczasowym, które jest ważne przez 10 min - zaloguj się nim. Po zalogowaniu poprosimy Cię o nadanie nowego hasła.
Jak zmienić hasło telefoniczne?
1. W IKO rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Zmiana hasła telefonicznego.
2. Sprawdź, czy numer, na który wyślemy Ci hasło tymczasowe, jest poprawny i przejdź do Zmień hasło telefoniczne. Potwierdź zmianę PIN-em do aplikacji.
3. Zadzwoń na infolinię i podaj swój numer klienta.
4. Wyślemy Ci SMS z hasłem tymczasowym, które jest ważne przez 10 min - zaloguj się nim. Po zalogowaniu poprosimy Cię o nadanie nowego hasła.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych