×

FAQ

Zobacz najczęściej zadawane pytania dotyczące korzystania z aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem:

Przewodnik po aplikacji IKO (PDF)

IKO guide (PDF)

 

Zobacz również:

Aktywacja aplikacji mobilnej IKO

Pokaż tylko pytania dla:

BLIKPłatności
  • +

    Co umożliwia aplikacja mobilna IKO?

    Aplikacja IKO służy do obsługi Twojego konta w PKO Banku Polskim - w tym Inteligo - na telefonie. IKO łączy funkcje bankowości mobilnej z możliwością dokonywania płatności mobilnych BLIK:

    zapoznaj się z funkcjami aplikacji IKO

  • +

    Na jakich telefonach działa aplikacja IKO?

    Nowa wersja aplikacji IKO działa na telefonach z oprogramowaniem iOS, Android, Huawei. Szczegółowe informacje na temat wersji oprogramowania telefonów znajdują się w wymaganiach technicznych

  • +

    Czy aplikacja IKO działa na tabletach?

    Nie, aplikacja IKO jest przeznaczona tylko na telefony komórkowe.

  • +

    Czy mój telefon musi mieć NFC, aby korzystać z aplikacji IKO?

    Nie.

  • +

    Jak aktywować aplikację IKO na telefonie?

  • +

    Czy aplikacja IKO zadziała na telefonie Dual SIM (2 karty SIM), a jedna z kart służy do obsługi internetu?

    Tak, aktywacja aplikacji IKO na tego typu telefonach jest możliwa. W przypadku, gdy jedną z nich używasz do obsługi internetu, odłącz ją i aktywuj IKO łącząc się z internetem (dane pakietowe lub wi-fi) za pomocą głównej karty SIM używanej do dzwonienia. Po zakończeniu aktywacji aplikacji można ponownie włączyć kartę z dostępem do internetu i korzystać z aplikacji IKO.

  • +

    Ile kosztuje aplikacja IKO?

    Aplikacja IKO jest bezpłatna.

  • +

    Skąd można pobrać aplikację IKO?

    Przejdź do swojego sklepu z aplikacjami

  • +

    Kto może korzystać z aplikacji IKO?

    Z aplikacji IKO mogą korzystać osoby powyżej 13 roku życia, które spełniają jeden z poniższych kryteriów:

    • posiadają konto indywidualne w PKO Banku Polskim / Inteligo
      • PKO Konto Pierwsze
      • PKO Konto dla Młodych
      • PKO Konto za Zero
      • PKO Konto bez Granic
      • SUPERKONTO Oszczędne
      • PKO Konto Pogodne
      • Konto Aurum
      • Konto Platinium II
      • SUPERKONTO z IKO
      • Konto Rodzica
      • Superkonto umowy zawarte do 13.03.2011 r.
      • Superkonto Graffiti
      • Superkonto Student
      • Złote Konto
      • Platinium
      • Konto Codzienne Adm.
      • Konto Ulubione Adm.
      • Konto Spektrum Adm.
      • Konto osobiste w Inteligo
      • posiadają konto firmowe Biznes Partner w PKO Banku Polskim lub konto firmowe w Inteligo, przy czym prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą lub wykonującą wolny zawód
  • +

    Czy korzystanie z aplikacji IKO wymaga umowy z operatorem telekomunikacyjnym?

    Nie, z aplikacji IKO mogą korzystać klienci wszystkich krajowych operatorów telekomunikacyjnych.

  • +

    Czy aplikację IKO można aktywować na zagranicznym numerze telefonu?

    Nie, korzystanie z aplikacji jest dostępne tylko dla polskich kart SIM (z prefiksem +48).

  • +

    Czy z aplikacji IKO mogą korzystać osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia?

    Tak, osoby w wieku 13-18 lat mogą korzystać z IKO łącząc go z kontem PKO Konto Pierwsze.

  • +

    Gdzie mogę zapłacić przy użyciu aplikacji IKO?

    Przy pomocy aplikacji IKO można płacić w naziemnych punktach handlowych oznaczonych logo IKO lub BLIK na terenie całej Polski (znajdź punkt ma mapie) oraz w internecie, gdzie wśród opcji płatności zobaczysz logo IKO lub BLIK lub jednego z agregatorów płatności: Dotpay, eCard, eService, Przelewy24, Transferuj.pl i Blue Media. Dodatkowo aplikacją można zapłacić w opłatomatach PKO Banku Polskiego.

  • +

    Czy aplikacją IKO można płacić za granicą?

    Aplikacją IKO można płacić na terenie Polski (BLIK i płatności zbliżeniowe telefonem) oraz zagranicą (płatności zbliżeniowe telefonem).

  • +

    Czy mogę wykonać przelew na numer telefonu do osoby, która nie ma konta w PKO Banku Polskim ani aplikacji IKO?

    Tak. Przelewy na telefon możliwe są między aplikacją IKO dla klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo oraz aplikacjami Millennium Banku, mBanku, ING Banku Śląskiego, BZ WBK, Orange Finanse, T-Mobile Usług Bankowych, Alior Banku. Odbiorca przelewu musi mieć nie tylko aplikację danego banku, ale i zarejestrowany numer telefonu w systemie BLIK, który umożliwia weryfikację aplikacji odbiorcy. Jeśli odbiorca nie ma aplikacji w żadnym z tych banków i nie ma zarejestrowanego numeru, PKO Bank Polski wyśle w Twoim imieniu SMS-a o oczekującym przelewie (7 dni) wraz z linkiem do aplikacji IKO. Jeśli odbiorca zainstaluje i aktywuje aplikację obsługującą przelewy na telefon i zarejestruje swój telefon, np. aplikację IKO, środki zostaną przekazane do odbiorcy. Jeśli nie, wrócą one na Twoje konto. Więcej na stronie o przelewach na telefon

  • +

    Co to jest czek BLIK?

    Czek BLIK to jednorazowy 9-cyfrowy kod umożliwiający dokonywanie płatności mobilnych w trybie offline (czyli bez konieczności uruchamiania aplikacji IKO). Nie ma on nic wspólnego z papierowym czekiem. Przy użyciu czeku stworzonego w aplikacji IKO można płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz wypłacać pieniądze z bankomatów bez konieczności łączenia z internetem oraz bez użycia karty płatniczej. Czek może być przekazany (np. poprzez e-mail lub SMS) innej osobie, która nie jest użytkownikiem IKO. Każde użycie czeku BLIK wymaga potwierdzenia hasłem do czeków, które można ustawić w bankowości elektronicznej iPKO / Inteligo. Hasło do czeków należy udostępnić również osobom, którym dajemy czek.

    Nie jest wymagane wykorzystanie całej wartości czeku BLIK, reszta wraca na konto osoby, która utworzyła czek w swojej aplikacji IKO.

  • +

    Czy jeden czek BLIK można użyć kilka razy?

    Nie. Czek BLIK jest jednorazowy i po wykorzystaniu traci ważność. Do kolejnej transakcji niezbędny jest kolejny czek. Użytkownik aplikacji IKO może posiadać maksymalnie 2 aktywne czeki.

  • +

    Co się dzieje, jeśli nie wykorzystam w ramach jednej transakcji całej kwoty czeku BLIK?

    W takiej sytuacji niewykorzystana część kwoty, na którą był utworzony czek BLIK, wróci na rachunek osoby, która utworzyła czek w swojej aplikacji IKO.

  • +

    Ile aktywnych czeków BLIK mogę mieć jednocześnie?

    Od 29 września 2021 r. możesz mieć maksymalnie 2 aktywne czeki BLIK jednocześnie.

  • +

    Czy płatności za pomocą aplikacji IKO będą widoczne w historii mojego rachunku w PKO Banku Polskim lub Inteligo?

    Tak, będą one widoczne w historii rachunku zarówno w aplikacji IKO, jak i bankowości elektronicznej.

  • +

    Ile kont mogę mieć podłączonych do aplikacji IKO?

    Do jednego numeru telefonu możesz mieć przyporządkowane jednocześnie jedno konto w PKO Banku Polskim lub jedno konto w Inteligo. Aplikacja nie obsługuje wielu rachunków na raz. Jeśli chcesz zmienić rachunek przyporządkowany do Twojego numeru telefonu, zmień ustawienia w zakładce „IKO” w bankowości elektronicznej iPKO / Inteligo i aktywuj aplikację IKO ponownie.

  • +

    Mam konto wspólne. Jak działa wtedy aplikacja IKO?

    Każdy ze współwłaścicieli może aktywować aplikację IKO do konta wspólnego w PKO Banku Polskim / Inteligo, przy czym każda z aktywacji musi być zrealizowana na innym numerze telefonu.

    W związku z faktem, że każdy z numerów telefonów będzie powiązany z tym samym rachunkiem, współwłaściciele nie będą mogli dokonywać między sobą przelewów na numer telefonu.

  • +

    Zmieniam kartę SIM w telefonie / Przekładam kartę SIM do innego telefonu. Co się stanie z aplikacją IKO?

    • Zmiana karty SIM na duplikat (zachowany jest numer telefonu): brak potrzeby ponownego pobierania aplikacji IKO
    • Nowa karta SIM z nowym numerem telefonu: konieczna jest ponowna aktywacja aplikacji IKO.
    • Dotychczasowa karta SIM w innym telefonie: Jeśli przekładasz kartę SIM do innego telefonu, należy pobrać aplikację IKO i połączyć ją z Twoim numerem telefonu
  • +

    Korzystam z aplikacji IKO powiązanej z rachunkiem w PKO Banku Polskim lub Inteligo. Co zrobić w przypadku zmiany numeru telefonu?

    W przypadku zmiany numeru telefonu należy odinstalować aplikację IKO z telefonu i usunąć ją w bankowości internetowej iPKO / Inteligo. Następnie należy ponownie zainstalować aplikację IKO i przejść proces aktywacji w bankowości internetowej podając nowy numer telefonu.

  • +

    Ile kosztuje wypłata za pomocą kodu BLIK / czeku BLIK z bankomatu w sieci Euronet?

    Opłata za wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet jest pobierana zgodnie z obowiązującą Taryfą Opłat i Prowizji. Bank może zastosować okresową promocję dotyczącą wysokości opłat.

  • +

    Ile kosztuje wypłata BLIK z aplikacją IKO z bankomatu?

    Opłata za wypłaty gotówki z bankomatów jest pobierana zgodnie z obowiązującą Taryfą Opłat i Prowizji. Bank może zastosować okresową promocję dotyczącą wysokości opłat.

  • +

    Czy BLIK zastąpi aplikację IKO?

    Nie. BLIK to nie aplikacja na telefon, a system płatności mobilnych, który będzie dostępny w ramach aplikacji IKO w postaci kodów BLIK i czeków BLIK.

  • +

    Czy będę zmuszony/a jednocześnie korzystać z dwóch aplikacji – IKO i BLIK?

    Nie. BLIK to nie aplikacja na telefon, a system płatności mobilnych, który będzie dostępny w ramach aplikacji IKO w postaci kodów BLIK i czeków BLIK. Jeśli użytkownik posiada najnowszą wersję aplikacji IKO, zmienią się jedynie nazwy:

    • do płatności i wypłat z bankomatów aplikacja IKO poda Ci 6-cio cyfrowy "kod BLIK" w miejsce "kodu IKO",
    • nazwa płatności internetowej „Płacę z IKO” zmieni się na „Płacę z BLIK”,
    • płatności i wypłaty z bankomatów zrealizujesz zarówno w miejscach oznaczonych symbolem IKO, jak i BLIK.
  • +

    Jeśli jestem klientem dwóch banków obsługujących BLIKA, to z której aplikacji będę mógł korzystać? Czy któraś z nich będzie tą domyślną?

    Będzie można korzystać z obu aplikacji jednocześnie i na obu aplikacjach będzie dostępna pełna funkcjonalność oferowana przez daną aplikację.

  • +

    Czy w sklepach oznaczonych naklejką IKO będę mógł zapłacić kodem BLIK?

    Tak, jeśli posiadasz aktualną wersję aplikacji IKO, będzie można płacić kodem BLIK / czekiem BLIK z aplikacji IKO w punktach handlowo-usługowych oznaczonych zarówno logo IKO, jak i BLIK.

  • +

    Czy posiadacz aplikacji IKO może dokonywać transakcji w punktach handlowo-usługowych / bankomatach oznaczonych zarówno logo IKO i BLIK?

    Posiadacz aktualnej wersji aplikacji IKO będzie mógł dokonywać transakcji kodem BLIK / czekiem BLIK z aplikacji IKO w punktach handlowo-usługowych oznaczonych zarówno logo IKO, jak i BLIK oraz wypłacić gotówkę ze wszystkich bankomatów obsługujących IKO/BLIKA.

  • +

    Ile sklepów stacjonarnych, internetowych i bankomatów będzie przyjmować płatności BLIK?

    Obecnie transakcje BLIK są akceptowane przez kilkanaście tysięcy podmiotów - wyszukiwarka punktów handlowo-usługowych akceptujących płatności BLIK jest dostępna w aplikacji IKO. Dodatkowo wypłaty gotówki kodem BLIK / czekiem BLIK będą realizowane w ponad 15 000 bankomatów obsługujących wypłaty bez karty należących do sieci:

    • PKO Banku Polskiego;
    • Alior Banku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • Banku Millennium;
    • Banku Zachodniego WBK;
    • Credit Agricole Bank Polska (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • Euronet;
    • Getin Banku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • Idea Banku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • ING Banku Śląskiego;
    • mBanku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku).

    Zobacz mapę punktów i bankomatów obsługujących BLIKA

  • +

    Z którymi systemami operacyjnymi telefonów będzie kompatybilna aplikacja IKO z systemem płatności mobilnych BLIK?

    BLIK będzie dostępny dla telefonów obsługujących najnowszą aplikację IKO, ponieważ jest on jedną z funkcji aplikacji IKO - zapoznaj się z wymaganiami technicznymi aplikacji IKO

  • +

    Czy klienci dawnego Nordea Banku Polska mogą korzystać z BLIKa?

    Klienci dawnego Nordea Bank Polska, którzy dołączyli do grona klientów PKO Banku Polskiego mogą korzystać z aplikacji IKO z systemem BLIK.

  • +

    Czy powinienem zgłosić reklamację dotyczącą płatności mobilnej do swojego banku czy do PSP? Ile taka reklamacja będzie rozpatrywana?

    Reklamacje dotyczące transakcji BLIK dokonywanych aplikacją IKO będzie przyjmował PKO Bank Polski, natomiast klienci innych banków powinni zgłaszać się do swoich banków z problemami wynikającymi z korzystania z ich aplikacji - więcej informacji o zasadach rozpatrywania reklamacji w PKO Banku Polskim

  • +

    Czy możliwy będzie przelew na telefony klientów banków, które uczestniczą w systemie BLIK? Jak szybko realizowany jest taki przelew?

    Tak. Jednak jeśli odbiorca przelewu nie ma aplikacji obsługującej międzybankowe przelewy BLIK albo jego numer nie jest zarejestrowany jako domyślny do odbioru przelewów na telefon, otrzyma on SMS-a z linkiem do miejsca, skąd można pobrać aplikację IKO i z informacją, że czekają na niego pieniądze. Jeśli odbiorca pobierze aplikację IKO i ją aktywuje, środki pojawią się na jego koncie. Jeśli tego nie zrobi, przesłane pieniądze wrócą na konto nadawcy po 7 dniach od wysłania przelewu.

    Przelew na telefon realizowany jest natychmiast i nie zależy od sesji Elixir.

  • +

    Czy płatności BLIK są bezpieczne?

    Zarówno aplikacja IKO, jak i płatności mobilne BLIK, zawierają szereg zabezpieczeń

    • Logowanie do aplikacji IKO wymaga podania kodu PIN nadanego podczas aktywacji aplikacji IKO.
    • Transakcje kodem BLIK zawsze wymagają potwierdzenia - przyciskiem „Akceptuj” lub kodem PIN, natomiast transakcje potwierdzane czekiem BLIK mogą być zrealizowane po potwierdzeniu go hasłem do czeków, które użytkownik aplikacji ustala w bankowości elektronicznej iPKO / Inteligo.


    Należy pamiętać, że hasło do czeków BLIK jest poufne. Jeśli czek BLIK jest przekazywany innej osobie, sugerujemy nie robić tego jednocześnie. Można np. przesłać 9 cyfr czeku BLIK SMSem, a hasło do czeków przekazać ustnie lub e-mailem.

  • +

    Czy bankomaty instytucji finansowych uczestniczących w BLIK będą obsługiwały klientów IKO?

    Tak, klienci PKO Banku Polskiego (w tym Inteligo), którzy posiadają aktywną aplikację IKO, będą mogli wypłacać gotówkę przy użyciu kodów BLIK i czeków BLIK z aplikacji IKO z bankomatów obsługujących wypłaty bez karty:

    • PKO Banku Polskiego;
    • Alior Banku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • Banku Millennium;
    • Banku Zachodniego WBK;
    • Credit Agricole Bank Polska (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • Euronet;
    • Getin Banku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • Idea Banku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku);
    • ING Banku Śląskiego;
    • mBanku (bankomaty Euronet umieszczone w oddziałach banku).

    Wykaz bankomatów, w których można dokonać wypłaty BLIK

  • +

    Czy za korzystanie z BLIKA płacę jakieś dodatkowe prowizje?

    Niektóre operacje wykonywane za pośrednictwem BLIKA są objęte prowizjami określonymi w Taryfie prowizji i opłat bankowych. Opłaty różnią się zależnie od typu konta, jaki posiadasz. Prowizja może być pobrana np. przy wypłacie gotówki z bankomatu przy użyciu kodu BLIK lub czeku BLIK lub przy zleceniu przelewu.

  • +

    Na jakim telefonie działają płatności zbliżeniowe aplikacji IKO?

    Należy posiadać telefon z system Android w wersji min. 4.4 oraz funkcją NFC. Płatności zbliżeniowe w aplikacji IKO nie działają na telefonach z innymi systemami operacyjnymi.

  • +

    Jakie wymagania muszę spełnić, aby płacić zbliżeniowo telefonem z aplikacją IKO?

    Aby zacząć płacić zbliżeniowo telefonem, wystarczy mieć:

    • aktywną aplikację IKO
    • telefon z systemem Android w wersji min. 4.4 z NFC
    • kartę debetową lub kredytową Visa lub Mastercard w PKO Banku Polskim (Inteligo) dla klienta indywidualnego
    • aktywne „Płatności zbliżeniowe” w aplikacji IKO

    Uwaga, nie musisz mieć specjalnej karty SIM do płatności NFC.

    Więcej o płatnościach zbliżeniowych telefonem z aplikacją IKO

  • +

    Mam aktywne płatności zbliżeniowe w aplikacji IKO, ale nie mogę zapłacić. Co się stało?

    Aby zapłacić zbliżeniowo telefonem, sprawdź, czy masz aktywne NFC w telefonie. Jeśli nie, włącz je w ustawieniach telefonu. Dodatkowo  w ustawieniach telefonu należy otworzyć moduł zarządzania NFC (w niektórych telefonach nazywa się to „Stuknij i zapłać”) i ustawić priorytet  płatności zbliżeniowych dla aplikacji IKO.

  • +

    Czy muszę mieć cały czas włączone NFC w telefonie, aby płacić zbliżeniowo telefonem?

    Nie, wystarczy, że funkcja będzie aktywna w czasie płatności.

  • +

    Pokazuje się błąd na terminalu w czasie płatności zbliżeniowej – co robić?

    Zanim zbliżysz telefon do czytnika kart płatniczych upewnij się, że

    • masz aktywne NFC w telefonie,
    • nie masz w etui na telefon karty płatniczej, naklejki zbliżeniowej, karty z chipem (np. do garażu lub wejściowej do pracy).

    Jeśli terminal w trakcie płatności zbliżeniowej aplikacją IKO pokazuje Ci komunikat „Zbliż tylko jedną kartę”, „Błąd odczytu, użyj innej karty”, „Spróbuj ponownie”, „Użyj innej karty”, „Użyj innego czytnika” należy ponownie powoli zbliżyć telefon do terminala (bez wykonywania nagłych ruchów) i poczekać na sygnał dźwiękowy czytnika. Jeśli nadal będą występowały błędy, skontaktuj się z Bankiem.

  • +

    Używam już innej aplikacji do płatności zbliżeniowych – czy płatności zbliżeniowe IKO zadziałają?

    Jeśli używasz innej aplikacji mobilnej do płatności zbliżeniowych, możesz również korzystać z płatności zbliżeniowych aplikacji IKO. Wówczas należy wejść do ustawień telefonu, otworzyć moduł zarządzania NFC (w niektórych telefonach nazywa się to „Stuknij i zapłać”) i ustawić piorytet płatności zbliżeniowych dla aplikacji IKO.

  • +

    Jak płacić zbliżeniowo telefonem? Co oznaczają kolory ikony falki (płatności zbliżeniowych)?

    Sytuacja, gdy NFC w telefonie jest aktywne, ale nie jesteś zalogowany do aplikacji IKO,

    • Zbliż telefon do terminala. Płatności zbliżeniowe telefonem do 50 PLN zrealizujesz bez PIN-u.
    • Przy płatności powyżej 50 zł konieczne jest zalogowanie do aplikacji IKO i ponowne zbliżenie telefonu do czytnika.
    • Do realizacji płatności nie jest potrzebny dostęp do internetu.

    Sytuacja, gdy NFC w telefonie jest aktywne i jesteś zalogowany do aplikacji IKO (jesteś podłączony do internetu), zbliż telefon do terminala.

    • Po zalogowaniu do aplikacji IKO można realizować płatności zbliżeniowe bez PIN-u do wysokości dostępnych środków przez 15 sekund od momentu zalogowania. Ikona NFC w aplikacji ma kolor zielony.
    • Po upływie 15 sekund ikona płatności zbliżeniowych zmienia się na niebieski kolor, a operacje powyżej 50 PLN wymagają podania PIN-u.
    • Można realizować płatności zbliżeniowe do 50 PLN bez PIN-u.
  • +

    Czy płatności zbliżeniowe aplikacją IKO liczą się do zwolnienia z opłaty miesięcznej za kartę?

    Tak

  • +

    Czy muszę mieć telefon w konkretnej sieci, aby płacić zbliżeniowo telefonem z aplikacją IKO?

    Nie

  • +

    Czy płatności zbliżeniowe zadziałają w trybie samolotowym?

    Nie

  • +

    Czy mogę płacić zbliżeniowo telefonem z aplikacją IKO na telefonach „zrootowanych”?

    Nie. Płatności zbliżeniowe w aplikacji IKO są aktywowane w połączeniu z kartą płatniczą PKO Banku Polskiego. Ze względu na wymagania tej organizacji płatniczej, nie można włączyć płatności zbliżeniowych na telefonach z prawem do zapisu plików w katalogu głównym (tzw. zrootowanych telefonach). Po pobraniu nowej wersji aplikacji mobilnej IKO ikona płatności mobilnych (falka) pojawi się i zniknie. Pozostałe funkcje aplikacji IKO, w tym płatności BLIK, nadal będą działać.

  • +

    Czy naklejka do płatności zbliżeniowych może zakłócać płatność zbliżeniową telefonem z aplikacją IKO?

    Tak, chcąc dokonywać płatności zbliżeniowych telefonem należy usunąć naklejkę z obudowy telefonu.

  • +

    Ostatnie 4 cyfry numeru karty, widoczne na potwierdzeniu operacji zbliżeniowej dokonanej telefonem, są inne niż numer mojej karty.

    Na potwierdzeniu operacji zbliżeniowej dokonanej telefonem nie prezentujemy czterech ostatnich cyfr nr karty - prezentowany ciąg cyfr to dedykowany numer przypisany do karty płatniczej wybranej jako źródło do płatności zbliżeniowych telefonem. Jeśli będziesz zwracać zakupiony towar, a sprzedawca będzie chciał wykonać zwrot na kartę, którą płatność została wykonana, należy przekazać mu (mimo różnicy cyfr na potwierdzeniu) plastikową kartę płatniczą.

  • +

    Gdzie mogę płacić BLIKIEM, a gdzie zbliżeniowo telefonem z aplikacją IKO?

    Jeśli masz aplikację IKO, możesz płacić BLIKIEM w miejscach oznaczonych logo BLIK oraz w internecie, pod warunkiem, że sklep internetowy udostępnia płatności BLIK lub Płacę z iPKO. Uwaga, operacje można wykonywać tylko w polskich sklepach.

    Więcej o płatnościach BLIK w sklepach stacjonarnych

    Więcej o płatnościach BLIK w internecie

    Jeśli aktywowałeś płatności zbliżeniowe w aplikacji IKO, możesz płacić telefonem zblizając go do dowolnego terminala na całym świecie, który akceptuje płatności zbliżeniowe kartami Visa lub Mastercard.

    Więcej o płatnościach zbliżeniowych aplikacją IKO

  • +

    Jakich znaków nie mogę używać w opisie przelewu?

    Znaki, których nie można używać w opisie przelewu w IKO to ? ” ’ ~` | √ π ÷ · × ¶ ∆ £ ¢ € ¥ ° \ © ®  ™ ✓

     
  • +

    Dlaczego podczas płatności kodem BLIK telefonem marki Xiaomi nie widzę ekranu potwierdzenia transakcji?

    Na telefonach marki Xiaomi do poprawnej płatności kodem BLIK konieczne jest włączenie w opcjach telefonu możliwości pracy aplikacji w tle:

    1. Należy przejść do Ustawień telefonu i zainstalowanych aplikacji
    2. Wybranie IKO, a następnie „inne uprawnienia”
    3. Włączenie możliwości pracy aplikacji w tle