Karta wielowalutowa do konta
- Wypłaty gotówki oraz płatności w kraju i za granicą (także przez internet) bez przewalutowania1
- Jedna karta może być podpięta nawet do 11 kont - osobistego w PLN i walutowych w EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF
- W aplikacji IKO możesz podpiąć swoją kartę do konta walutowego
Więcej o karcie wielowalutowej
Jak podpiąć konto walutowe pod swoją kartę?
- W IKO wejdź w Moje produkty → Karty i kliknij w kartę debetową, do której chcesz podpiąć konto walutowe.
- Wejdź w ikonkę trzech kropek i wybierz Podepnij konto walutowe.
- Wskaż konto walutowe, które chcesz podpiąć do karty i zatwierdź zmianę PIN-em do aplikacji.
Jak aktywować pakiet walutowy w aplikacji IKO?
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych
1Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
a. Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
b. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji,
c. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
d. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.