Aktualizacja aplikacji IKO na wybranych wersjach telefonów z Windows Phone
W Windows Phone pojawiła się nowa wersja aplikacji IKO, która oferuje:
- nowy, odświeżony wygląd aplikacji,
- prosty dostęp do kont, kart, lokat i kredytów w PKO Banku Polskim,
- możliwość podglądu stanu konta i kodu BLIK przed zalogowaniem.
Jak zacząć korzystać z nowej wersji aplikacji IKO?
Jeśli posiadasz telefon z Windows Phone w wersji 8.1 z aplikacją IKO starszą niż 2.68.12.23, należy kolejno:
- odinstalować aplikację IKO z telefonu
- zalogować się do serwisu internetowego iPKO i w zakładce „IKO” usunąć istniejącą aktywację aplikacji IKO przyciskiem "Usuń".
- pobrać nową wersję aplikacji IKO ze sklepu Windows Phone (możesz też wysłać na stronie iko.pkobp.pl/#pobierz zgłoszenie, a otrzymasz SMS-a z linkiem do aplikacji)
- aktywować aplikację IKO zgodnie z instrukcją na stronie iko.pkobp.pl/aktywacja/
Gdzie sprawdzić wersję oprogramowania posiadanego telefonu?
Wersję oprogramowania sprawdzisz w ustawieniach telefonu po kliknięciu odnośnika „informacje”
Gdzie sprawdzić wersję aplikacji IKO?
Zaloguj się do aplikacji IKO i w menu wybierz „O aplikacji”.