×

Bezpieczeństwo

Aplikacja IKO została stworzona zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i systematycznie poddawana jest testom i audytom. Pamiętaj jednak, że w dużym stopniu to właśnie Ty masz wpływ na to, czy obsługa finansów na telefonie będzie bezpieczna:

  • Pobieraj aplikację IKO wyłącznie ze sklepów Google Play, App Store, Huawei AppGallery i aktualizuj ją na bieżąco
  • Ogranicz operacje w IKO limitami, które można dowolnie zmieniać w serwisie internetowym iPKO - więcej
  • Jeśli zmieniasz numer telefonu, pamiętaj o usunięciu przypisanej do niego aplikacji IKO. Zrobisz to:
    • w serwisie iPKO – wybierz Aplikacja IKO i urządzenie, z którego chcesz usunąć aplikację
    • w aplikacji IKO (Więcej – Ustawienia – Wyrejestruj aplikację)

    Jeśli tego nie zrobisz oraz nie będziesz korzystać na tym nr telefonu z IKO dłużej niż 12 miesięcy, aplikacja może zostać po tym czasie automatycznie usunięta ze względów bezpieczeństwa.

Jeżeli aplikacja IKO nie działa prawidłowo, sprawdź czy masz dostęp do internetu. W przypadku utrudnień zidentyfikowanych przez bank pojawi się informacja na stronie internetowej pkobp.pl i/lub na profilu banku w mediach społecznościowych. W razie dalszych problemów skontaktuj się z infolinią 800 302 302*.

 

Ostatnie komunikaty

×