Ważna informacja dotycząca niektórych wersji aplikacji IKO
W dniu 13.04.2017 r. zostanie wyłączona możliwość pobrania i aktywacji aplikacji mobilnej IKO w wersjach niższych niż 3.0 (np. 2.38, 2.64 lub 2.68.), przy czym dotychczas używane aplikacje IKO będą działały bez zmian póki nie zostaną odinstalowane lub dezaktywowane przez użytkownika.
Wyłączenie możliwości aktywacji powyższych wersji aplikacji IKO wynika z malejącej liczby użytkowników tych wersji oraz zamiaru zapewnienia naszym Klientom najwyższej jakości obsługi za pośrednictwem aplikacji z zachowaniem aktualnych standardów i zasad bezpieczeństwa.
Jeśli Twój telefon spełnia wymagania techniczne nowszej wersji aplikacji IKO, zachęcamy do korzystania z nowszej wersji aplikacji IKO. Można ją pobrać ze sklepu z aplikacjami Play Google, Appstore i Windows Store. Możesz również korzystać z mobilnego serwisu internetowego iPKO.
Poprzednia aplikacja IKO w wersji niższej niż 3.0
Obecna wersja aplikacji IKO wyższa niż 3.0
Jakie są zalety aktualnej wersji aplikacji IKO?
- Łatwa nawigacja i przyjazny wygląd ułatwiający obsługę konta
- Szybki podgląd stanu i historii konta
- Prosty proces aktywacji – jak aktywować aplikację IKO?
- Szeroki zakres dostępnych przelewów krajowych – w tym na telefon, podatkowy i do ZUS
- Wygodne płatności telefonem zbliżeniowo lub kodem BLIK
- ...i wiele więcej – zobacz wszystkie funkcje aplikacji IKO
Jak sprawdzić, jaką mam wersję aplikacji IKO?
- Jeśli korzystasz z telefonu z systemem Symbian, Java lub Blackberry, na pewno masz aplikację IKO w wersji niższej niż 3.0, której aktywacja nie będzie już możliwa.
- Jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android, iOS lub Windows Phone, możesz sprawdzić wersję aplikacji po wejściu, z telefonu, na którym jest zainstalowana aplikacja IKO, do sklepu z aplikacjami.
- Aplikacja IKO pokazuje również wewnętrznie informację o wersji. Jeśli masz nowszą wersję, jeszcze przed logowaniem pokaże Ci się odnośnik „O aplikacji” i po kliknięciu w niego sprawdzisz wersję zainstalowanej aplikacji. Jeśli masz starszą wersję aplikacji IKO, rozpoznasz ją po charakterystycznym niebieskim tle ekranu głównego. Wersja aplikacji znajduje się pod przyciskiem „O aplikacji”.
Pytania i odpowiedzi
- Mam „starą” aplikację IKO, co dla mnie oznacza zmiana?
Stara wersja aplikacji IKO, czyli taka, która jest niższa niż 3.0, wciąż będzie funkcjonować. Jeżeli jednak z jakichś powodów wyrejestrujesz lub usuniesz aplikację z telefonu, nie będzie możliwe ponowne jej zainstalowanie i aktywacja. Dostępna będzie wyłącznie nowa wersja, którą pobierzesz ze sklepu z aplikacjami lub możesz zamówić na stronie banku.
- Gdzie sprawdzę wymagania techniczne aktualnej wersji aplikacji IKO?
Sprawdź szczegóły na stronie z wymaganiami technicznymi aplikacji IKO.
- Mam telefon, na którym nie działa aplikacja IKO. Jak obsługiwać konto w PKO Banku Polskim przez telefon?
Jeśli Twój telefon nie spełnia wymagań technicznych aplikacji IKO, możesz skorzystać z mobilnego serwisu internetowego iPKO. Wystarczy wejść z przeglądarki na telefonie na stronę pkobp.pl i zalogować po wciśnięciu przycisku logowania (kłódka) do serwisu.
- Mam „starą” aplikację IKO, co dla mnie oznacza zmiana?