Aktywacja aplikacji IKO i nadanie hasła do serwisu internetowego iPKO
Jeśli jesteś nowym klientem, możesz o aktywować aplikację IKO od razu po otworzeniu konta w PKO Banku Polskim. W trakcie aktywacji aplikacji IKO ustalisz dodatkowo hasło do serwisu internetowego iPKO.
Zobacz również:
Jak aktywować aplikację IKO i nadać hasło do serwisu bankowości internetowej iPKO?
1. Uruchom telefon, wejdż do sklepu z aplikacjami i wyszukaj aplikację IKO wpisując frazę „IKO” lub „PKO”. Następnie kliknij ikonę aplikacji i przycisk pobierania.
2. Wejdź do aplikacji IKO i kliknij przycisk Mam konto.
3. Aplikacja IKO pokaże Ci pierwszy ekran z instrukcją, jak postępować w kolejnych krokach i będzie pojawiać się przed kolejnymi etapami. Kliknij przycisk Rozpocznij.
4. Wprowadź numer klienta (numer klienta znajdziesz na pierwszej stronie umowy o prowadzenie rachunku w PKO Banku Polskim).
5. Po wpisaniu numeru klienta system banku wyśle Ci SMS-a z hasłem tymczasowym do serwisu internetowego iPKO, przepisz je do aplikacji IKO. W przypadku telefonów z systemem Android w wersji min. 6.0. aplikacja samodzielnie zaimportuje SMS-a do aplikacji.
6. Utwórz hasło do serwisu internetowego iPKO. Hasło powinno mieć od 8 do 16 znaków. Musi zawierać litery i cyfry oraz może zawierać znaki specjalne `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?. Nie może zawierać polskich liter (np. „ł”, „ś”) i nie może być takie samo jak login. Dodatkowo podczas zmiany hasła do serwisu internetowego iPKO zostanie zbadany poziom jego bezpieczeństwa (tzw. siła hasła). Uwaga! System rozróżnia małe i wielkie litery, oznacza to, że hasło "xyz123" nie jest tym samym hasłem, co "XYZ123". Zmienione nowe hasło internetowe będzie obowiązujące również w mobilnej wersji serwisu internetowego iPKO.
7. Nadaj PIN do aplikacji. Będziesz go używać do logowania do aplikacji IKO oraz potwierdzać nim przelewy, doładowania i inne operacje realizowane w IKO.
8. Ze względów bezpieczeństwa konieczne będzie wysłanie SMS-a (koszt wg taryfy operatora) do banku, który pozwoli zweryfikować autentyczność aplikacji i Twój numer telefonu. Nie modyfikuj treści SMS-a ani numeru, na który jest wysyłany.
9. Wybierz sposób aktywacji / otrzymania kodu aktywacyjnego. Aplikacja IKO poprosi Cię o wybranie sposobu otrzymania 4-cyfrowego kodu aktywacyjnego:
- Wybierając opcję Wiadomość głosowa aktywację dokończysz na telefonie: w ciagu 15 sek. otrzymasz telefonicznie informację głosową z kodem aktywujacym.
- Gdy wybierzesz opcję Serwis internetowy iPKO, zaloguj sie do serwisu internetowego iPKO i w zakładce IKO wygeneruj kod samodzielnie.
10. Wprowadź kod aktywacyjny do aplikacji IKO. Po wprowadzeniu kodu aktywacyjnego w aplikacji IKO, aktywacja jest zakończona i możesz zacząć korzystać z aplikacji. Jeśli szukasz dodatkowych informacji o aplikacji IKO przejdź do sekcji pytania i odpowiedzi lub pobierz:
Aplikacja IKO w nowej wersji dostępna jest dla telefonów z systemami w wersjach co najmniej Android 4.0, iOS 8.0, Windows Phone 8.1. Dla telefonów z wcześniejszymi wersjami systemów operacyjnych uwzględnionych w warunkach technicznych aplikacji IKO będzie nadal działać poprzednia wersja aplikacji IKO. Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.
* Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.