Aktywacja aplikacji IKO na dodatkowym urządzeniu (hasło z urządzenia głównego)
Jak sprawdzić, czy aplikacja IKO działa na urządzeniu głównym?
- Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO i wejdź do zakładki IKO.
- Wybierz kafelek oznaczający aktywną aplikację i w szczegółach sprawdź pozycję Typ urządzenia. W przypadku urządzenia głównego znajdziesz tam opis "Główne".
Jak aktywować aplikację IKO na kolejnym urządzeniu?
1. Uruchom telefon, wejdź do sklepu z aplikacjami i wyszukaj aplikację IKO wpisując frazę „IKO” lub „PKO”. Następnie kliknij ikonę aplikacji i przycisk pobierania.
2. Otwórz aplikację IKO i kliknij przycisk Mam konto.
3. Aplikacja IKO pokaże Ci pierwszy ekran z instrukcją, jak postępować w kolejnych krokach i będzie pojawiać się przed kolejnymi etapami. Kliknij przycisk Rozpocznij.
4. Wprowadź numer klienta (numer klienta znajdziesz na pierwszej stronie umowy o prowadzenie rachunku w PKO Banku Polskim).
5. Wprowadź hasło do serwisu internetowego iPKO.
6. Nadaj PIN do aplikacji. Będziesz go używać do logowania do aplikacji IKO oraz potwierdzać nim przelewy, doładowania i inne operacje realizowane w IKO.
7. W aplikacji IKO kliknij przycisk Aktywuj aplikację.
8. Ze względów bezpieczeństwa konieczne będzie wysłanie SMS-a (koszt wg taryfy operatora) do banku, który pozwoli zweryfikować autentyczność aplikacji i Twój numer telefonu. Nie modyfikuj treści SMS-a ani numeru, na który jest wysyłany.
9. Urządzenie główne, na którym masz już aktywną aplikację IKO, wyświetli kod aktywacyjny. Zaloguj się do swojej już aktywnej aplikacji IKO, aby go odczytać i przepisz kod na nowoaktywowanej aplikacji IKO. Po wpisaniu kodu aplikacja IKO na kolejnym urządzeniu będzie aktywna i uzyskasz możliwość korzystania ze wszystkich funkcji IKO
Aplikacja IKO dostępna jest dla telefonów z systemami operacyjnymi uwzględnionymi w warunkach technicznych aplikacji IKO.
* Pobranie aplikacji wymaga dostępu do internetu i może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.