×

Aktywacja aplikacji IKO na dodatkowym urządzeniu (hasło z urządzenia głównego)

Aktywacja aplikacji IKO jest możliwa nawet na 3 urządzeniach jednocześnie. Aktywację IKO na drugim lub trzecim urządzeniu potwierdzasz za pomocą kodu aktywacyjnego z urządzenia głównego.
 
Kod aktywacyjny z urządzenia głównego to 4 cyfry, które zostaną wyświetlone na telefonie, na którym wcześniej została przez Ciebie aktywowana aplikacja IKO. Kod zostanie wyświetlony w czasie aktywacji IKO na drugim lub trzecim telefonie po tym, jak wyślesz z telefonu SMS-a weryfikacyjnego.
 

Jak sprawdzić, czy aplikacja IKO działa na urządzeniu głównym?

  1. Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO i wejdź do zakładki IKO.
  2. Wybierz kafelek oznaczający aktywną aplikację i w szczegółach sprawdź pozycję Typ urządzenia. W przypadku urządzenia głównego znajdziesz tam opis "Główne".

 

×