×

Wymagania techniczne

Warunki techniczne

  • Możesz pobrać aplikację IKO w najnowszej wersji, która jest dostępna w sklepie z aplikacjami dla Twojego urządzenia, na telefon z systemem operacyjnym w wersji minimum: iOS 15.0, Android 8.0
  • Aplikacja IKO nie działa na telefonach, na których nie można zainstalować zewnętrznych aplikacji
  • Aplikacja IKO wymaga połączenia z internetem. Dostęp do wszystkich funkcji zapewnia połączenie o prędkości minimum 3G lub wyższej (możesz je sprawdzić na pasku powiadomień w telefonie, gdy korzystasz z mobilnej transmisji danych)
  • Możesz mieć jednocześnie do 3 aktywnych aplikacji IKO na 3 różnych telefonach z innymi kartami SIM
  • Aplikacja IKO wymaga, aby Twoje urządzenie było powiązane z numerem telefonu, którego operator działa w Polsce

Warunki techniczne obowiązują od 29.07.2024 r.

Dostęp do niezbędnych danych

Aplikacja mobilna IKO do swojego działania aktywnie wykorzystuje możliwości dawane przez obecne urządzenia mobilne. Aby zapewnić poprawne działanie aplikacji IKO, przy instalacji aplikacji mobilnej IKO lub przy pierwszym użyciu funkcji aplikacji korzystającej z danego modułu w telefonie, użytkownik będzie proszony o zgodę na:

  • korzystanie z aparatu
  • korzystanie z funkcji dzwonienia
  • korzystanie z możliwości znalezienia konta na urządzeniu oraz zapobieganie przechodzeniu urządzenia w tryb uśpienia – na potrzeby działania powiadomień dotyczących transakcji przychodzących
  • odczytywanie stanu i informacji o telefonie – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem
  • odbieranie danych z internetu i pełny dostęp do sieci – na potrzeby prawidłowego wykonywania transakcji mobilnych
  • wyświetlanie połączeń sieciowych – na potrzeby sprawdzania dostępu do internetu przez aplikację
  • korzystanie z informacji dotyczących połączenia Wi-Fi – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem
  • modyfikowanie ustawień systemu – na potrzeby szyfrowania danych
  • wysyłanie wiadomości SMS – na potrzeby wysłania wiadomości w procesie rejestracji aplikacji
  • korzystanie z listy kontaktów – na potrzeby wysyłania przelewów na numer telefonu
  • odczytywanie lokalizacji – na potrzeby poprawnego działania mapy bankomatów i oddziałów oraz lokalizacji w tle dla unikania zbędnych opłat za parkowanie
  • korzystanie z multimediów – na potrzeby prawidłowej obsługi mapy

Dostęp do niezbędnych danych – obowiązuje od 17.01.2018 r.