Kod aktywacyjny do aplikacji IKO
Czym jest kod aktywacyjny wymagany w trakcie aktywacji aplikacji IKO?
Kod aktywacyjny to jednorazowy 4-cyfrowy kod, który bank przekaże Ci w czasie aktywacji aplikacji IKO.
Kod należy wpisać w aplikacji w ostatnim kroku procesu aktywacji.
Kod jest wysyłany w celach bezpieczeństwa, aby zweryfikować Twój numer telefonu.
Bez wpisania kodu aktywacyjnego w aplikacji IKO, a tym samym bez jej pełnej aktywacji, korzystanie z IKO jest ograniczone – aplikacja ma funkcję informacyjną (tzw. tryb pasywny) i nie możesz płacić zbliżeniowo lub za pomocą kodu BLIK, zlecać przelewów ani innych operacji. Dopiero tryb aktywny umożliwia realizację operacji.
Kod aktywacyjny nie jest tym samym, co kod PIN do aplikacji IKO. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz kod aktywacyjny składający się z tych samych cyfr, co ustalony przez Ciebie PIN do IKO – ciąg znaków w kodzie aktywacyjnym jest generowany losowo.
Jak wygenerować kod do aktywacji IKO?
Podczas procesu aktywacji aplikacji IKO wybierz „Poproś o kod aktywacyjny”. W ciągu ok. 1 minuty bank zadzwoni do Ciebie i przekaże automatyczną wiadomość głosową z kodem aktywacyjnym – tak, jak jest to opisane na tej stronie
Wróć na stronę opisującą aktywację aplikacji IKO
Zobacz tematy pomocy dotyczące aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem: