Przyjmuj płatności BLIK przez terminal POS
Aplikacja PKO Banku Polskiego umożliwia dokonywanie szybkich i bezpiecznych płatności BLIK w ramach międzybankowego systemu płatności BLIK przy wykorzystaniu standardowego terminala do obsługi kart płatniczych:
- niższe prowizje za transakcję BLIK niż za płatność kartą
- niższe koszty obsługi płatności gotówkowych i konwoju pieniędzy
- możliwość wykorzystania posiadanych terminali płatniczych eService
- prosta obsługa płatności przez sprzedawcę zbliżona do standardowych płatności kartą
Jak potwierdzić płatność w sklepie online przy użyciu kodu BLIK?
- Umieść produkty w koszyku sklepu internetowego i wybierz jako formę płatności „Płacę z BLIK” (oznaczona logo BLIK).
- Uruchom aplikację IKO i zaloguj się, aby wyświetlić aktualny 6‑cyfrowy kod BLIK.
- Wprowadź go na stronie internetowej i zatwierdź operację przyciskiem „OK”, a pojawi się ekran oczekiwania na potwierdzenie operacji.
- Aplikacja IKO poprosi Cię o potwierdzenie operacji – wybierz przycisk „Akceptuj”.
- Na ekranie aplikacji pojawi się potwierdzenie dokonania operacji.
Domyślnie płatności internetowe do 100,00 zł włącznie należy potwierdzić na ekranie telefonu w aplikacji IKO, wybierając przycisk „Dalej”. Operacje przekraczające 100 zł należy autoryzować kodem PIN, którego używasz również do logowania. Również na ekranie płatności online „Płacę z BLIK” pojawi się potwierdzenie dokonania operacji. Limity dla aplikacji IKO (w tym płatności w internecie) można zmieniać w serwisie internetowym iPKO/Inteligo.
Jak potwierdzić płatność w sklepie online przy użyciu czeku BLIK?
- Umieść produkty w koszyku sklepu internetowego.
- Wybierz jako formę płatności „Płacę z BLIK” (oznaczona logo BLIK).
- Wprowadź 9‑cyfrowy numer czeku BLIK.
- Wprowadź 4‑cyfrowe hasło do czeków.
- Na ekranie komputera pojawi się potwierdzenie dokonania operacji.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych