Odblokuj aplikację IKO (nadaj nowy PIN)
Po trzykrotnym wpisaniu błędnego PINu aplikacja IKO blokuje się.
Zabezpieczenie to chroni dostęp do aplikacji przed osobami postronnymi, które w nieuprawniony sposób weszły w posiadanie telefonu.
Zobacz jak łatwo i szybko możesz odblokować aplikację przez serwis internetowy iPKO/Inteligo.
Krok 1
Zaloguj się do serwisu iPKO i wejdź w Ustawienia → Aplikacja IKO i wybierz zablokowaną aplikację.
Krok 2
Przejdź do Ustawień aplikacji i kliknij Zmień PIN.
Krok 3
Podaj kod z Twojego narzędzia autoryzacji (hasło SMS, kod z karty kodów jednorazowych lub hasło z tokena). Jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji – zadzwoń na infolinię (800 302 302).
Krok 4
W serwisie wyświetli się kod autoryzacyjny. Teraz otwórz aplikację IKO, wprowadź kod we wskazanym miejscu i nadaj nowy PIN do logowania.
Aplikacja jest już odblokowana i gotowa do działania – wystarczy zalogować się przy użyciu nowego PIN-u.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi lub:
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.