×

Reaguj

Nagłe sytuacje wymagają szybkich decyzji, aby zabezpieczyć dane i uniknąć niepowołanych operacji przez aplikację IKO:

  • W przypadku utraty telefonu zablokuj aplikację IKO lub wyrejestruj ją dzwoniąc na infolinię, przez serwis internetowy iPKO lub w oddziale Banku.
  • W przypadku podejrzenia ujawnienia PIN-u zmień PIN do aplikacji IKO w aplikacji IKO lub w serwisie internetowym iPKO.

Jeżeli aplikacja IKO nie działa prawidłowo, sprawdź czy masz dostęp do internetu. Dodatkowo warto sprawdzić na stronie internetowej Banku czy pojawił się komunikat odnośnie aplikacji IKO. W razie dalszych problemów skontaktuj się z infolinią Banku: 800 302 302 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Pamiętaj, jeśli przez dłuższy czas nie korzystałeś z aplikacji IKO, warto wejść do sklepu z aplikacjami, aby sprawdzić czy dostępna jest aktualizacja aplikacji IKO.

×