×

BLIK

Korzystaj z polskiego standardu płatności mobilnych BLIK w aplikacji IKO. BLIK umożliwia płatności w sklepach i internecie, wypłatę pieniędzy z bankomatu i wpłatę gotówki we wpłatomacie bez użycia karty. BLIK funkcjonuje w aplikacji IKO jako:

  • kod BLIK - indywidualnie generowany, jednorazowy ciąg 6 cyfr w aplikacji IKO. Znajdziesz go na ekranie głównym aplikacji od razu po zalogowaniu. Możesz go również wyświetlać przed zalogowaniem, jeśli wlączysz tę opcję w ustawieniach aplikacji IKO.
  • czek BLIK - jednorazowy ciąg 9 cyfr generowany w aplikacji IKO. Czek BLIK wykorzystasz samodzielnie lub możesz go przekazać innej osobie, która nie musi mieć aplikacji IKO. Operację czekiem BLIK potwierdza się zawsze hasłem do czeków, które można utworzyć w serwisie internetowym iPKO.

W ramach systemu BLIK działają również międzybankowe przelewy na telefon z aplikacji mobilnej IKO do innych użytkowników.

 

W zależności od typu operacji źródłem pieniądza dla płatności BLIK mogą być:

  • konto płatnicze w PKO Banku Polskim lub
  • karta kredytowa wydana przez PKO Bank Polski (karta kredytowa nie może być wykorzystywana do wypłat w bankomacie przy użyciu kodu BLIK i dla czeków BLIK)
×