×

Przelew na telefon

Jeśli nie znasz numeru konta odbiorcy lub nie masz ochoty wpisywać 26 cyfr numeru rachunku bankowego, zleć przelew, podając w IKO numer telefonu odbiorcy.

  • Numer telefonu odbiorcy nie musi należeć do użytkownika aplikacji IKO – wystarczy, aby miał on dowolną aplikację bankową obsługującą międzybankowe przelewy na telefon BLIK, a jego numer został zarejestrowany w tej aplikacji jako domyślny do odbierania tego typu przelewów w bazie powiązań systemu BLIK.
  • W przypadku, gdy odbiorca nie posiada ani aplikacji IKO ani żadnej innej aplikacji obsługującej międzybankowe przelewy na telefon w systemie BLIK, możesz zdecydować, czy mimo to chcesz wysłać przelew na telefon tej osoby. Jeśli się zdecydujesz, odbiorca otrzyma SMS‑a z informacją o kwocie oczekującej na odbiór oraz z instrukcją, jak zainstalować aplikację IKO. Jeśli z jakichś powodów pieniądze nie zostaną odebrane w ciągu 7 dni od momentu wysłania, trafią one z powrotem na konto, z którego został zlecony przelew.

Przelewy na telefon możliwe są między aplikacją IKO dla klientów PKO Banku Polskiego i Inteligo oraz aplikacjami  Millennium Banku, mBanku, ING Banku Śląskiego, BZ WBK, Orange Finanse, T-Mobile Usług Bankowych, Alior Banku.

 

Jak zlecić przelew na telefon BLIK?

×