Doładowanie telefonu
Użyj aplikacji mobilnej IKO, aby doładować telefon komórkowy na kartę w sieciach Orange, NJU MOBILE, T-Mobile, heyah, Play, Plus oraz Virgin Mobile. Z aplikacji IKO możesz również w wygodny sposób zrealizować doładowanie zdefiniowane ustawione w serwisie iPKO - wystarczy je wybrać z listy.
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej IKO.
- Wejdź do sekcji Płatności i wybierz ikonę Doładowanie telefonu.
- Wciśnij przycisk Jednorazowe doładowanie.
- Wypełnij dane doładowania - podaj numer telefonu i operatora, a następnie zatwierdź operację.

Zamówienia faktury za doładowania zrealizowane za pośrednictwem aplikacji IKO dokonasz w serwisie internetowym iPKO w ciągu trzech miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym zostało wykonane doładowanie, wybierając link "Wystaw", który znajdziesz w Historii Doładowań.
Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i będzie udostępniona do pobrania następnego dnia roboczego.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa możesz również otrzymać fakturę w postaci papierowej, przesyłając dane niezbędne do wystawienia faktury VAT na adres określony w § 3 ust. 9 Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez PKO BP Finat Sp. z o.o. Faktura zostanie odesłana na zasadach określonych w Regulaminie, o którym mowa powyżej.
Doładowania telefonu są dostępne tylko dla użytkowników aplikacji IKO, zainstalowanej na telefonie z systemem Android, iOS lub Windows Phone oraz połączonej z kontem w PKO Banku Polskim.
Aby doładować telefon, Twoja aplikacja musi być podłączona do internetu lub sieci wi-fi.
Zobacz tematy pomocy dotyczące aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem: