Karty - obsługa
W sekcji Mój Bank → Karty znajdziesz listę swoich kart debetowych i kart kredytowych w PKO Banku Polskim (usługi dotyczą klientów indywidualnych - posiadaczy kart kredytowych i nie dotyczą kart dla firm).
Kliknięcie w wybraną kartę na liście powoduje wyświetlenie szczegółowych informacji o danej karcie, m.in.
- nazwę karty
- dostępny limit kredytowy
- limity transakcyjne dla karty
- zasady spłaty kwoty minimalnej zadłużenia
- datę ważności karty
- numer rachunku do spłaty karty
- jeżeli opłata za kartę płatniczą do konta jest uzależniona od zrealizowanej transakcyjności będzie tu informacja, ile musisz wydać za pomocą danej karty, aby nie płacić opłaty za korzystanie. W IKO prezentowany będzie również cykl, za jaki opłata jest pobierana (np. od 22 czerwca do 21 lipca).
typ funkcji Karta debetowa dla klientów indywidualnych Karta kredytowa dla klientów indywidualnych zakup nowej karty kredytowej (klienci indywidualni) lub zmiana jej limitu
- tak1,2 tak1,2 - nazwa karty, numer karty, status karty, użytkownik karty, ważność karty tak tak lista blokad tak tak historia operacji / przeglądanie operacji z bieżącego okresu rozliczeniowego tak tak zmiana/nadanie PIN do karty tak tak aktywacja karty tak1 tak1 podgląd i zmiana limitów karty tak tak wysłanie numeru rachunku karty
tak tak zastrzeżenie karty tak1,2 tak (dla wybranych kart)1,2 czasowa blokada kart tak1 tak informacja, ile jeszcze trzeba wydać za pomocą danej karty, aby nie płacić opłaty za użytkowanie
tak1 - przelew z karty kredytowej - tak spłata zadłużenia na karcie - tak obsługa karty wielowalutowej, podpinanie rachunku walutowego do karty wydanej do konta (tzw. funkcja wielowalutowa) tak1 - 1 Nie dotyczy posiadaczy IKO na telefonach z systemem Windows Phone
2 Nie dotyczy klientów InteligoZobacz tematy pomocy dotyczące aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem: