×

Przelew

Dzięki aplikacji IKO zlecisz przelew między własnymi rachunkami lub do innej osoby czy firmy.

Aby to zrobić, zaloguj się do aplikacji mobilnej IKO, a następnie kliknij przycisk Przelew na głównym ekranie aplikacji IKO lub wejdź w sekcję Płatności na pasku nawigacyjnym na dole ekranu:

  • przelew wewnętrzny będzie obsługiwany od razu,
  • przelew zewnętrzny (do innego banku) będzie obsługiwany zgodnie z obowiązującymi godzinami przelewów w systemie Elixir lub jako przelew natychmiastowy
    Zlecenie przelewu natychmiastowego w aplikacji IKO jest proste. Na formularzu przelewu standardowego należy wybrać przelew natychmiastowy, a następnie zaakceptować opłatę za ten typ przelewu, która będzie wyświetlona na ekranie. To, czy można zlecić przelew natychmiastowy, automatycznie weryfikuje aplikacja IKO przed zleceniem takiego przelewu. Przlewy natychmiastowe są ogranioczne przez limity niezależne od limitów np. dla aplikacji IKO. Za realizację przelewów natychmiastowych pobierane są opłaty,
  • przelew do ZUS na indywidualny rachunek składkowy (26 cyfrowy numer rachunku, na który płatnik ZUS powinien regulować obowiązujące go składki ZUS. Po otrzymaniu przelewu ZUS podzieli otrzymaną kwotę proporcjonalnie na wszystkie ubezpieczenia i fundusze. Numer tego rachunku każdy płatnik ZUS powinien otrzymać korespondencyjnie od Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - więcej informacji o indywidualnym rachunku składkowym znajduje się na stronach ZUS).

W trakcie realizacji przelewu z datą przyszłą możesz zaznaczyć blokadę środków na poczet operacji.

Jeśli chcesz, możesz zaskanować dane do przelewu robiąc zdjęcie fakturze lub skanując znajdujący się na niej kod QR. Jeśli znasz jedynie numer telefonu komórkowego odbiorcy, wyślij mu przelew na telefon

×