×

Zlecenia stałe

Zlecenia stałe to możliwość ustawienia płatności o stałej wartości np. za prąd, gaz, rachunki telefoniczne lub internetowe. Zlecenie stałe realizowane jest w regularnych odstępach czasowych, do określonej daty lub do jego odwołania. W aplikacji IKO można:

  • Dodawać nowe zlecenia stałe: wystarczy wejść w aplikacji IKO w sekcję Płatności > Zlecenia stałe i nacisnąć ikonę z symbolem +, aby ustalić nowe zlecenie.
  • Dopłacać do ustalonego zlecenia stałego, gdy masz nieplanowane, jednorazowe zwiększenie opłaty. Wystarczy wejść w szczegóły danego zlecenia stałego i wybrać z menu kontekstowego opcję Dopłać oraz podać kwotę dopłaty do najbliższej realizacji tego zlecenia. Kiedy może Ci się to przydać? Np. wtedy, gdy płacisz za telewizję kablową 50 zł, ale w danym miesiącu zdarzyło Ci się obejrzeć film z płatnej telewizji VOD i musisz dopłacić 20 zł. Nie musisz w tym momencie zmieniać zlecenia stałego, tylko dopłacasz jednorazowo dodatkową kwotę, bez konieczności wypełniania danych odbiorcy.
  • Przeglądać szczegóły zleceń stałych
  • Usuwać zlecenia stałe
×