Aplikacja mobilna IKO – tryb pasywny a tryb aktywny
Aplikacja mobilna IKO może działać w dwóch trybach:
Tryb pasywny aplikacji IKO ma miejsce wtedy, gdy posiadacz telefonu pobierze aplikację IKO, wprowadzi w aplikacji IKO numer klienta oraz hasło do serwisu bankowości internetowej iPKO (Inteligo) i nada PIN do aplikacji. W takiej formie aplikacja IKO wyświetla informacje o kontach i innych produktach w PKO Banku Polskim (Inteligo), ale nie można wykonywać żadnych operacji.
Tryb aktywny aplikacji IKO ma miejsce wtedy, gdy posiadacz telefonu poza czynnościami opisanymi powyżej, aktywuje aplikację IKO. W trybie aktywnym aplikacji można wykonywać przelewy i inne operacje, np. doładowanie telefonu, płatnosci BLIK, wypłaty z bankomatów za pomocą BLIKA, wpłaty we wpłatomatach za pomocą BLIKA. Za aktywację aplikacji mobilnej IKO bank nie pobiera żadnej prowizji.
Aktywna aplikacja IKO umożliwi Ci nie tylko podgląd kont i innych produktów posiadanych przez Ciebie w PKO Banku Polskim (Inteligo), ale i umożliwia zlecanie operacji, np.:
Aplikacja IKO działająca tylko w trybie pasywnym będzie Ci przypominać o możliwości jej aktywacji. Warto pamiętać, że aplikację IKO można aktywować niezależnie od tego, jak długo z niej korzystasz – wystarczy wtedy kliknąć przycisk aktywuj na ekranie głównym aplikacji i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie.