×

Aplikacja mobilna IKO – tryb pasywny a tryb aktywny

Aplikacja mobilna IKO może działać w dwóch trybach:

Tryb pasywny aplikacji IKO ma miejsce wtedy, gdy posiadacz telefonu pobierze aplikację IKO, wprowadzi w aplikacji IKO numer klienta oraz hasło do serwisu bankowości internetowej iPKO (Inteligo) i nada PIN do aplikacji. W takiej formie aplikacja IKO wyświetla informacje o kontach i innych produktach w PKO Banku Polskim (Inteligo), ale nie można wykonywać żadnych operacji.

Tryb aktywny aplikacji IKO ma miejsce wtedy, gdy posiadacz telefonu poza czynnościami opisanymi powyżej, aktywuje aplikację IKO. W trybie aktywnym aplikacji można wykonywać przelewy i inne operacje, np. doładowanie telefonu, płatnosci BLIK, wypłaty z bankomatów za pomocą BLIKA, wpłaty we wpłatomatach za pomocą BLIKA. Za aktywację aplikacji mobilnej IKO bank nie pobiera żadnej prowizji.

×