×

Przyjmuj płatności na telefon

Zacznij przyjmować przelewy na swoją aplikację IKO z aplikacji różnych banków:

  1. Klient loguje się do swojej aplikacji.
  2. Klient wchodzi na ekran Przelewu na telefon (w przypadku IKO wybiera z paska nawigacyjnego Płatności > Przelew na telefon).
  3. Klient wprowadza zamiast Twojego numeru rachunku numer telefonu, na którym masz zainstalowaną aplikację IKO (może skopiować Twój numer telefonu z książki telefonicznej w telefonie) i zatwierdza przelew.
  4. Gotowe - przelew trafia na Twoją aplikację IKO w kilka chwil.

Przelewy na telefon w systemie BLIK działają między aplikacjami mobilnymi następujących banków:

  • PKO Bank Polski/Inteligo (IKO)
  • Alior Bank
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • Millennium Bank
  • Santander Bank Polska
  • T-Mobile Usługi Bankowe
  • Crédit Agricole

Więcej o przelewach na telefon

 

Zobacz tematy pomocy dotyczące aplikacji mobilnej IKO lub zapoznaj się z przewodnikiem:

×