×

Powiadomienia

W aplikacji IKO możesz otrzymywać wiadomości push. Na głównym widoku sekcji Powiadomienia widoczne są wszystkie wiadomości wysłane przez bank. Każda z wiadomości ma swoją kategorię:

  • Komunikaty – to np.: wiadomości związane z bieżącą działalnością banku, dostępnością aplikacji IKO.
  • Oferty – to wiadomości z ofertą produktową lub promocjami, które mogą Cię zainteresować.
  • Zdarzenia – to wiadomości powiązane ze statusami operacji i transakcji bankowych (tu znajdziesz np. potwierdzenie otrzymania przelewu na telefon, prośbę o przelew).

Możliwa jest edycja otrzymanych powiadomień na poziomie całej skrzynki lub pojedynczej wiadomości. Dostępna jest opcja usuwania powiadomień oraz – zależnie od sytuacji – zmiany ich statusu na przeczytane/nieprzeczytane.

Aby otrzymać powiadomienia, aplikacja IKO musi mieć dostęp do internetu, co może wiązać się z opłatą za wykorzystany przez Ciebie pakiet transmisji danych.

Powiadomienia dostępne są w języku polskim i angielskim dla klientów posiadających konto indywidualne

×