×

Przelew zagraniczny/walutowy

Przelew zagraniczny/walutowy w aplikacji mobilnej IKO polega na przekazaniu środków z konta prowadzonego w PKO Banku Polskim na konto odbiorcy zagranicznego lub do innego banku w Polsce.

  • Przelew może być zlecony z konta w PKO Banku Polskim niezależnie od waluty, w której jest ono prowadzone. Nie ma potrzeby posiadania konta w walucie, w której ma zostać dokonane rozliczenie – w takim przypadku środki zostaną przewalutowane.
  • Klient sam określa datę waluty dla banku – tj. datę w której bankowi otrzymującemu zostanie postawiona do dyspozycji kwotę przelewu (dostępne opcje to Standard-SPOT, Pilny-TOMNEXT i Ekspres-OVERNIGHT).
  • Koszty przelewu mogą być poniesione przez zlecającego (OUR), odbiorcę (BEN) lub wspólnie (SHA), a wtedy zleceniodawca pokrywa koszty banku zleceniodawcy, a odbiorca pokrywa koszty banków pośredniczących oraz banku odbiorcy.

Więcej o przelewach zagranicznych na bankomania.pl

×