Jak włączyć tryb aktywny aplikacji IKO?
Aplikacja IKO może działać w trybie pasywnym i aktywnym (dowiedz się więcej na temat trybu aktywnego i pasywnego w IKO). Pozostając w trybie pasywnym nie możesz zlecać przelewów, korzystać z BLIKA oraz innych operacji. Zapewnij sobie możliwość korzystania ze wszystkich funkcji aplikacji IKO aktywując ją do końca.
Jak zmienić tryb pasywny na tryb aktywny aplikacji IKO?
1. W aplikacji IKO kliknij przycisk Aktywuj na kurtynie na ekranie głównym.
2. Ze względów bezpieczeństwa konieczne będzie wysłanie SMS-a (koszt wg taryfy operatora) do banku. SMS pozwoli zweryfikować autentyczność aplikacji i Twój numer telefonu.
SMS może być wysłany tylko z numeru telefonu operatora zarejestrowanego w Polsce. Nie modyfikuj treści SMS-a ani numeru, na który jest wysyłany. Upewnij się, że SMS został wysłany.
Możesz mieć problem z wysłaniem SMS-a, jeśli:
- Numer telefonu jest zagraniczny (aktywacja aplikacji IKO jest możliwa tylko na numerach operatorów krajowych).
- Masz telefon typu dualSIM z dwoma gniazdami na karty i używasz dwóch kart na raz. Może wtedy pomóc przełożenie kart między gniazdami).
3. Jeśli Twój numer telefonu jest zarejestrowany w systemie banku, aplikacja IKO poprosi Cię o wybranie sposobu otrzymania 4-cyfrowego kodu aktywacyjnego**:
Kliknij przycisk Poproś o kod aktywacyjny, aby otrzymać w ciągu ok. 1 minuty 4-cyfrowy kod aktywacyjny w formie wiadomości głosowej.
Ten ekran nie pokazał Ci się w trakcie aktywacji? Zobacz tematy pomocy:
4. Po wprowadzeniu kodu aktywacyjnego w aplikacji IKO, aktywacja jest zakończona i możesz zacząć korzystać z wszystkich funkcji aplikacji IKO.
Jeśli szukasz dodatkowych informacji o aplikacji IKO przejdź do sekcji pytania i odpowiedzi lub pobierz:
Aplikacja IKO w nowej wersji dostępna jest dla telefonów z systemami operacyjnymi uwzględnionymi w warunkach technicznych aplikacji IKO.